Wsparcie informatyczne

Wsparcie techniczne i administracja zasobami informatycznymi nie musi być kosztowna. Stosujemy dwa modele wsparcia: ryczałtowy i doraźny. Oferta dopasowywana jest do wymagań Klienta. W przypadku częstych zgłoszeń proponujemy zastosowanie modelu ryczałtowego, w którym wg. umowy Klient ma zarezerowany budżet godzinowy w każdym miesiącu trwania umowy.

Co nas wyróżnia?

Działamy na rynku IT jako samodzielna firma już od 10 lat, ale charakteryzuje nas blisko 20 lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia, a także:
  • elastyczność działania,
  • szybkość reakcji,
  • profesjonalizm,
  • nowatorskość,
  • indywidualne podejście do Klienta.

Dzięki wykorzystanie technologii zdalnego zarządzania skracamy znacząco czas reakcji i realizacji zlecenia. Zgłoszenia realizowane są zwykle w ciągu godziny od jego przyjęcia. Nie ma potrzeby oczekiwania na kolejny dzień wizyty informatyka. Świat się zmienił. Pracując z naszego biura jesteśmy w stanie usunąć 90% awarii w ciągu kilku minut.

 

Skontaktuj się z nami! Pod numerem telefonu 504 107 550 lub 24 26 285 682 uzyskasz więcej informacji. Możesz również pozostawić kontakt do siebie poniżej - skontaktujemy się z Tobą!

 

Zobacz nasze referencje, przekonaj się o naszych kompetencjach i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

  • 2 godziny
  • do 30 minut
  • 30 minut
  • 5 minut
  • 1godz./komputer
    lub 8godz.
  • 15 minut
  • 5 minut
  • 168

Używamy cookies i podobnych technologii, przeglądając stronę wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są cookies (ciasteczka)? To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych. W „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego. Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu „cookies”. Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach. Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.