Konsultacje

Konsultujemy wdrożenia infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej przedsiębiorstw i jednostek samorządowych stawiając na optymalizację rozwiązań. Na podstawie wywiadu z Klientem oraz własnego wieloletniego doświadczenia dopasowujemy właściwą technologię, opracowując koncepcję projektu. Poniewasz nie zawsze jakość dostępnych rozwiązań idzie w parze z niską ceną zwykle są to minimum dwa warianty, z opisem wad i zalet każdego z nich.

Na tej podstawie Klient dokonuje wyboru, na wyraźne życzenie możemy zasugerować, który z wariantów będzie lepszy. Wychodzimy z założenia, że każde z opracowań musi być indywidualne. Gotowe rozwiązania można znaleźć "na półce". Nie zawsze jednak będą one tym, czego oczekiwaliśmy, albo stosując je musimy przepłacać za funkcje, które nie będą wykorzystywane. Dlatego stawiamy duży nacisk na prawidłowe przeprowadzenie wywiadu z Klientem, a etap opracowania koncepcji uznajemy za niezwykle istotny przy każdym zakupie czy wprowadzanych zmianach.

Oczywiście nie każdy zakup wymaga opracowania koncepcji w formie dokumentu - niejednokrotnie wystarczą właściwie przeprowadzane rozmowy. I właśnie w tym miejscu pragniemy zaznaczyć, że element konsultacji jest bezpłatny dla naszych stałych Klientów - możesz porównać to w naszych planach ofertowych.

Na koniec przedstawimy Wam pewną rysunkową anegdotę krążącą wśród osób związanych z branżą informatyczną. Przedstawiona obok historyjka obrazuje w sposób humorystyczny kolejne etapy realizacji projektu (w zamyśle dowolnego), który poprzez niewłaściwie prowadzone rozmowy i konsultacje obrał dość nietypowy przebieg. Warto zauważyć, że nie bez powodu historyjka ta nie traci na popularności - wciąż przytrafia się zlecającym nie przekonanym do konieczności przeprowadzenia właściwego wywiadu technicznego.

Skonsultuj się z nami - zaufaj naszemu doświadczeniu!


Używamy cookies i podobnych technologii, przeglądając stronę wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są cookies (ciasteczka)? To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych. W „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego. Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu „cookies”. Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach. Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.